JULA, szwedzka sieć multimarketów, swoją pierwszą rocznicę działalności na polskim rynku uczci kampanią telewizyjną.
Jula, już od roku jest obecna na polskim rynku. W tym czasie otwartych zostało sześć sklepów – w Warszawie, Wrocławiu, Lublinie, Łodzi i Słupsku - siódmy pojawi się już w połowie listopada w Gdańsku. Również w listopadzie ruszy pierwsza polska kampania telewizyjna. Spot reklamowy ma zaprezentować multimarket JULA, sieć obecną i cenioną w Szwecji od ponad dekady, szeroki asortyment produktów oraz marki własne dostępne tylko w tym sklepie. Zdecydowaliśmy się na reklamę telewizyjną, ponieważ chcemy dotrzeć do szerszej grupy Klientów i przedstawić im markę Jula i naszą ofertę, która jest nie tylko konkurencyjna pod względem jakości, ale również cen. – powiedziała Magdalena Lelińska, Marketing Manager Jula Poland.Jula, w tym i w kolejnych latach, planuje dalsze otwarcia w nowych lokalizacjach, kampania telewizyjna jest zatem wzmocnieniem działań komunikacyjnych wspierającym rozwój sieci.
30 sek. spot w listopadzie i grudniu obejrzeć będzie można w stacjach TVP, TVN, ATmedia, Polsat, Discovery. Reklama zrealizowana została przez szwedzki dom produkcyjny Film House, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Equinox Polska.
***
Jula to szwedzka sieć multimarketów, w której zaopatrują się przede wszystkim osoby aktywnie zajmujące się majsterkowaniem. W sklepach JULA Klienci znajdą wszystko co jest potrzebne do renowacji m.in.: domu, ogrodu czy garażu. Ponadto w asortymencie JULA znajdą się produkty RTV i AGD, odzież robocza oraz wiele akcesoriów dla osób, aktywnie spędzających czas m.in. wędkując, wędrując czy jeżdżąc na rowerze. Jula to sklepy dla praktycznie myślących klientów.
Link do strony artykułu: https://uww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/dla-fachowcow-i-majsterkowiczow-jula